Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2009 17:10 - Вход
Автор: homonarkoman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2851 Коментари: 7 Гласове:
2



ВХОД

"Начукай  ми  го!
Изнасили  ме!
Дискриминирай  ме!
Корумпирай  ме!
Манипулирай  ме!
Завиждай  ми!
Ограби  ме!
Мрази  ме!
Предай  ме!
Убий  ме!
Е, почувства  ли  се  истински  човек?"

(DanЗъл  RebelОвски)



Входът  е  отзад. Защо  е  отзад  ли? Защото  навремето  проектант-архитектът  бай  Велик  допуснал  една  кардинална  грешка - вместо  да  се  напуши, се  напил. В  следствие  на  което, въобще  забравил  да  проектира  онзи  така  желан  парадно-представителен  вход  отпред. Никой  нищо  не  разбрал  в  масовата  суматоха - и  ето  ти  парадокс. Къща  с  претенции  в  стил  Среден  Мутренски, а  без  преден  вход.
Както  и  да  е...
Но  вие  заповядайте, влизайте. Влизайте  с  повод  и  без  повод (може  и  със  садо-мазо  каишки  с  боцкащи  нашийници), канени  и  неканени, рядко  или  често - както  пожелаете. Добре  сте  ми  дошли. Само - ако  обичате - чукайте. Чукайте  отзад. Отзад  е  входът - аз  каква  вина  имам, че  няма  преден - псувайте  проектант-архитекта.
Както  и  да  е...
Тук  е  весело. Шоуто  не  спира. Парти-тайм. Насам, кандидат-членове  на  скромния  ни  клуб  за  забавления. Носете  си  балони, нещо  за  свирене, кремове  за  тортата, пъстроцветни  шапчици  с  ластик  и  най-вече - желание  за  забавления  и  добро  настроение.
Приятно  прекарване!


Тагове:   вход,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. анонимен - Браво, Крис. Съмнявам се, че ще р...
25.08.2009 17:14
Браво, Крис. Съмнявам се, че ще разберат, но все пак - браво.
цитирай
2. homonarkoman - Здравей! Казвам се Любов Фенска, ...
26.08.2009 09:00
Здравей! Казвам се Любов Фенска, почти като (не)известната ПУетеса, но ми викат Дрис. Няма значение дали ще ме разберат - по-важно е да ме раздерат. Засега дупето ми е яко, но каквото сабя покаже.
цитирай
3. sowhat - крис
26.08.2009 09:48
радиацията ти е в повече това лято :)
цитирай
4. homonarkoman - Знаеш ли. . . може би си права - Чер...
26.08.2009 10:35
Знаеш ли... може би си права - Черната ми Дупка поглъща всичко и все повече се разширява - респективно, излъчва се все повече радиация.
цитирай
5. doriana - И, бе, братче! Добре, че е стилът ...
26.08.2009 16:47
И, бе, братче!
Добре, че е стилът ти, че да те разпозная!
На тая снимка хептен изродски си излязал!
Соу, що, бе, то и преди момчето си беше така - радиацията не е виновна!
На правилното място я пуска тая радиация!
Хепи енд, Хомо!
Венсеремос!
Поздрави от кака ти!
:)))))))))))
цитирай
6. platonika - СМАЗВА ! XD (а то е добре да е сма...
28.08.2009 01:57
СМАЗВА ! XD
(а то е добре да е смазано)
цитирай
7. homonarkoman - Така си е - смазването е жизненов...
28.08.2009 09:27
Така си е - смазването е жизненоважно. Щото иначе анусът ми заприличва на устата на риба на сухо и започва да извършва едни такива жални жадни движения...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: homonarkoman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48863
Постинги: 9
Коментари: 33
Гласове: 43
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930